25 Mart 2013 Pazartesi

Havuçlu Tarçınlı Kek


       Ben bu keki pişirirken mis gibi tarcın kokusu mutfağımı sardı. Keki çıkarır çıkarmaz bir fincan kahveyle birlikte hemen bir dilim kek alıp oturdum. Keki bütün haliyle fotoğraflamaya fırsatım kalmadı:)) Bu keki çok beğeneceğinizi umuyorum.


Havuçlu Tarçınlı Kek İçin gereken Malzemeler
3 adet yumurta
2 su bardağı toz şeker
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
1 tatlı kaşığı tarcın
2 adet rendelenmiş havuç
1 paket kabartma tozu
1 paket vanılya
2 su bardağı un


Havuçlu Tarçınlı Kekin Yapılışı
Yumurta ve şekeri köpürünceye kadar çırpalım.
Sütü ve yağı ilave edip çırpmaya devam edelim.
Kabartma tozu vanilya ve unu bir kapta birleştirip, daha iyi kabarması için eleyerek ilave edelim.
En son rendelenmiş havuçları ekleyip, karıştırarak yağlanmış fırın kabına böşaltalım.
170 derece ısıtılmış fırında 45-50 dk pişirelim.
Tabi bu fırınına göre değişiklik gösterebilir.
Siz pişip pişmediğini kürdan tetstiyle kontrol edip çıkarın.
Soğuduktan sonra keki kalıptan çıkarıp pudra şekeri serpelim.
Afiyet olsun..

11 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

elıne sağlık tarcın havuc ıyı arkadaslardır

Mutfak Dili dedi ki...

Eline saglik olsun canim. Gercekten harika bir kek. Miss gibi kokuyor ..

Nurşen Aksoy dedi ki...

Mis kokulu kekin süper olmuş,Haticecim..ellerine sağlık.

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Bayılırım tarçın kokusuna ben de..Ellerine sağlık canım nefis görünüyor :)

sekermutfagimiz dedi ki...

Ellerine sağlık canım, çok sverim havuçlu tarçınlı keki, sevgiler

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

en sevdiğim kek ellerine sağlık nasıl da güzel görünüyor :)

Gurme Şirine dedi ki...

tarçının kokusu taaa buralara geldi...
ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

ben havuclu keke bayılırım yalnız yanında bir de sos olmalı:) eline sağlık

Ferkay dedi ki...

Mis gibi tarçın kokusuyla harika bir kek olmuş canım ellerine sağlık..

Yemek ve Hobi dedi ki...

ben bunun ustu muhallebili yapiyorum cok nefis ellerinize saglik

Adsız dedi ki...

Cok severim elinize saglikk