7 Haziran 2012 Perşembe

Ağlayan Pasta - Ağlayan Kek



        Yine çok sevdiğim bir pastayla geldim. Üzerindeki çikolata sizi korkutmasın. İçinde hiç yağ bulunmayan ve bir okadarda lezzetli bir Pasta. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Ağlayan pasta için gerekli malzemeler
  • 4 adet yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı un
  • 4 yemek kaşığı süt
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
Keki ıslatmak için
  • 1 su bardağı süt
Üzeri için
  • 1 paket krem şanti
  • 1 paket çikolata sosu 

Ağlayan pastanın yapılışı
  • Yumurta ve şekeri iyice köpürene kadar çırpalım.
  • Kakao, süt, un, kabartma tozu ve vanılyayı ekleyelim.
  • Mikserle 5 dk çırpalım.
  • Yağlanmış fırın tepsisine döküp, 170 dreceye ayarlayıp fırına sürelim.
  • Piştikten sonra sıcakken üzerine 1 bardak sütü gezdirerek dökelim. ( 2 bardak süt öneriliyor ama keki çok yumuşatıyor hamur oluyor. 1 bardak yeterli oluyor bence)
  • Kekimiz iyice soğuduktan sonra üzerine haırladığımız kırem şantiyi, daha sonrada çikolata sosunu dokup hindistan ceviziyle süsleyelim.
  • Afiyet olsun...

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım çok severim ellerine sağlık sevgiler.

Unknown dedi ki...

Bu tarifi senelrdir duyarım ama ne tattım ne de yaptım.Sayende ilk misafire deneyeceğim

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar bende kayseriliyim ve kayserideyim benimde ailem mersinde...
Blogun çok cici artık sık sık ziyaret ederim sevgiler...

anneanneninemekleri dedi ki...

Keki bilmem ama görüpte yiyemiyenler ağlıyabilir,ellerine sağlık nefis görünüyor.

ihlamurcum dedi ki...

En favori pastam,yalnız ben bir keresinde şanti katını koymadan yaptım.Harika oldu, artık koymuyorum.Adıda artık sulugöz oldu.Elinize sağlık

Şirince Tatlar dedi ki...

nam nam nam, tabağı alıp kaçıyorum hemen,dayanamam bu pastaya eline sağlık:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

MErhabalar,çok klasik ama çokta lezzetli bir pastadır gerçekten ellerinize sağlık

Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarınıza ekip olarak destek çıkıyoruz ve begenmeye Sürmeboru olarak devam edecek.

Adsız dedi ki...

tarifini aldım yapacağım görüntüsü çok hoşuma gitti

Unknown dedi ki...

harika görünüyor..
sizin tariflerini tek tek deniyorum :)
ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Harika

Unknown dedi ki...

bu güzel tarif için teşekkürler.Bende beklerim bloguma .Bundan sonra sitenizdeki tarifleri denemeye devam edeceğim, sevgiler

Adsız dedi ki...

çok güze görünüyor yarın yapıcam :) :) :)

Ankâ_MeL dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ankâ_MeL dedi ki...

Yaptım olduuu =)) Tarif için çokçok tesekkürlerr...

Şirin dedi ki...

Bu keki sizin tarifinize göre yaparsam daha güzel olacağına inanıyorum tarif için teşekkürler ellerinize sağlık