24 Aralık 2012 Pazartesi

Kızarmış Patates Salatası



        Kızarmış patates salatası genelde Kahvaltılarda ve çay davetlerinde pasta börek ve çöreklerin yanında muhteşem oluyor. Ben koymadım ama dilerseniz içine kızarmış havuç ve bezelyede koyabilirsiniz.

Patates Salatası İçin Gereken Malzemeler
  • 5-6 adet patates
  • 1 kaes yoğurt
  • 3 yenmek kaşığı mayonez
  • 3 diş sarımsak
  • Tuz
  • Dereotu
  • Nane


Kızarmış Patates Salatasının Yapılışı
  • Patatesleri küp küp doğrayıp kızartalım.
  • Bir kasede sarımsakları ezip, yoğurt ve mayonezle iyice karıştıralım.
  • Taze nane ve dereotunu küçük küçük doğrayıp yoğurda karıştıralım.
  • Bu karışımı kızarmış patataslere ilave edip karıştıralım.
  • Üzerini dereotu yada pul biberle süsleyebilirsiniz.
  • Afiyet olsun..

8 yorum:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Ellerine sağlık canım. NEFİSS.

Unknown dedi ki...

Cok seviyorum bu salatayi... Ellerine saglik canim...

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

bende çok severim bu lezzeti , ellerine sağlık haticeciğim...

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Patates canavarı yavrularımın da çok hoşuna gidecek bir lezzet..Haşlanmış patatesle biliyordum ama, kızartarak daha bir lezzetlidir eminim..Hemen denenecek İnşallah..Elcağızına sağlık..

gülay mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık hatice hanım,
ben bu salatayı bir arkadaşımda yemiştim, o bol maydanozlu yapmıştı.. Tadı harika oluyor...
svgilerimle

Unknown dedi ki...

Misss missss ellerine sağlık canım nefis olmuş sevgiler...

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis olmuştur eminim..Salatalara bayılırım bayılırımmmmm:))

Özgür Tatlar dedi ki...

cok lezzetli okduguna eminim.ellerine saglik.