25 Aralık 2012 Salı

Kahvaltılık Yumurta Eşliğinde Roka Salatası



        Kahvaltıların vazgeçilmezi yumurtayı bu sefer roka eşliğinde servis yaptım. Yumurtanın da tarifimi olur demeyin bu salatayla mutlaka deneyin.

Roka Salatası İçin Gereken Malzemeler
  • yarim demet roka
  • 2 adet yeşil soğan (sadece yaprakları)
  • yarım demet maydonoz
  • Tuz 
  • Karabiber
  • Nar ekşisi
  • Limon
  • Zeytin yağı
  • Pulbiber

Roka Salatasının Yapılışı
  • Yeşillikleri küçük küçük doğrayalım.
  • Üzerine tuz karabiber ve soslarını ekleyip servis tabağının ortasına alalım.
  • K enarlarınada haşlanmış yumurta dilimlerini koyalım servis yapalım.
  • Afiyet olsun..

5 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerine sağlık canım,bayılırım yumurta salatasının her türlüsüne..
Hiç rokalı denememiştim,çok beğendim..Birde böyle deneyeceğim..

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

hafta sonlar hep yaptığım bir tarif bu süper olur :) tek fark ben üstüne döküp limon suyu zeytinyağı gezdiriyordum ama bunda da görüntü süper olmuş ellerinize sağlık..

Hayatın Tatları dedi ki...

birde yufka olcak içine sarıp yiyceksin ufff çok canım çekti...

Mehlika Yıldırım dedi ki...

ellerine sağlık tatlım, roka ya bayılırım

Unknown dedi ki...

Canım bende kahvaltıda yeşillik çok severim ve bu tarifi de çok beğendim ellerine sağlık:)