4 Haziran 2012 Pazartesi

Oruk Kebabı ( Bulgurlu Köfte)

   
 Oruk kebabı normalde yağlı kırmızı etle yapılıyor ama ben tavuk kıymasıyla denedim. Böylede güzel oldu denemenizde fayda var. Hem görsel hemde nefis bir yemek oldu...

 Malzemeler
  • 2 adet tavuk göğsü (Rondoda çektim)
  • 1 adet kuru soğan (rendelenmiş suyu sıkılmış)
  • 2 diş sarımsak (Rendelenmiş)
  • 2 dilim ekmek içi
  • Tuz, karabiber, Kırmızı biber
  • 1 çay bardagı köftelik bulgur
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ



Yapılışı
  • Bütün malzemeleri yoğurup, dolapta yarım saat dinlendirdim.
  • Elimle sıkarak çöp şişlere geçirip şekillendirdim.
  • Sıvı yağda koyduğum tavada kızarıncaya kadar kızarttım.
  • Yanında soğan salatası,patates kızartması ve pilavla sıcak servis yaptım.
  • Afiyet olsun...


8 yorum:

Mutfak Dili dedi ki...

Eline saglik olsun canim yeme de yaninda yat olmus..

Unknown dedi ki...

Canım enfes olmuş tabağı alıp kaçıyo
rum izninle sevgiler.

Unknown dedi ki...

Immm çok güzel gözüküyor..Tavukla daha leziz olmuştır eminim

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

Elinize sağlık. Değişik bir tarif olmuş. Sunumu da çok şık. Deneyeceğim. Selamlar. :)

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş
mutluhaftalar
sevgiler

HaticeMutfakta dedi ki...

Hepinizede güzel yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sevgiler...

Özgür Tatlar dedi ki...

sizinki tam kebap olmus.ellerinize saglik.

Unknown dedi ki...

Şahane bir kebap olmuş,ellerine sağlık canım.
Afiyet şifa olsun inşAllah.
Hayırlı Cumalar diliyorum.
Muhabbetle..