28 Şubat 2012 Salı

İki Renkli Kurabiye..





İki REnkli Kurabiye İçin Gereken Malzemeler:

1 Adet yumurta
125 gram margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2,5 -3 su bardağu un

Kalın
İki Renkli Kurabiyenin Yapılışı:
Yumuşamış margarin ile pudra şekerini iyice ezin
Üzerine yumurta,vanilya,un ve kabartma tozunu ilave edip hamur yapın.
Hamuru ikiye ayırın. Yarısına bir yemek kaşığı kakao karıştırın.
Her iki hamuruda biraz açın ve üst üste koyun.
Açmaya devam ederek dikdörtgen şekli verin verulo yapın.
Buzlukta 20 dk. bekletin ve ısınmadan ince dilimler halinde kesin.
170 dereceye ısıtılmış fırında hafif pembeleşinceye kadar pişirin. (20 -30 dk.)
Afiyet olsun..

4 yorum:

nursevin dedi ki...

ellerinize sağlık. çok şirinler.

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

kurabiyelerin hepsine baktım hepsi de birbirinden güzel görünüyor..Kurabiyeler benim de ilgi alanımdadır:)))Marifetli hanımın hali başka oluyor..İyi hafta sonları diliyorum canım..Sevgiler

Unknown dedi ki...

Şekil olarak çok zor olduğunu düşünmüştüm.
Ama yapılışına bakınca çok kolay olduğunu gördüm. görsellikte güzel olunca favori tariflerden biri oldu benim için.

Adsız dedi ki...

cok profesyonel görünüyor