14 Ocak 2013 Pazartesi

Codegen qbix Tablet pc Satıyoruuum.


         Merhaba arkadaşlar elimde codegen marka bir tablet pc var. Çok isteyerek aldım. Daha doğrusu eşim aldı. Ama hemen arkasından akıllı telefon alınca, aynı işleri onunlada halledebiliyorum. Bunu çok gereksiz gördüm. İhtiyacı olan varsa benimle hatice_soy38@hotmail.com adresinden irtibata geçebilir.



       Tableti çok fazla kullanmadım. Hatta hiç kullanmadım desem yeridir. Kutusunda bütün aksesuarları tam. Garantisi,  kullanım klavuz, kulaklıkları, vsp girişi ve şarj makinası ambalajlarında.

Sormak istediğiniz merak ettiğiniz şeyler olursa  seve seve cevaplarım.


Ürünü buradan inceleyebilirsiniz..
http://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar/codegen-qbix-m71-tablet-sifir-garantil-hediyeli-72459313#product-information



Buradan da bakabilirsiniz..
http://www.vigoril.com/tablet-pc/ucuz-android-tabletler-android-tablet-onerileri-codegen-qbix-m71

3 yorum:

PaSaSofraM dedi ki...

Merhaba süt ve yumurtaya alerjisi olan cocuklar icin kücük bir etkinlik baslattim sizdende tarif istesem yardimci olumusunuz, tarifin linkini bana yollasaniz yeterli olacak,Cumartesi gününe kadar etkinlik sürmekte. saygilarimla

Adsız dedi ki...

Did you know that the moles that look on fastest remedy
to transfer skin tags. This Method acting can too it testament get lesser position
effects and more benefits than expected. restate until the means it testament
Only precipitate off. skin tags are Usually bigger, sags in a glum smorgasbord of colors:
sinister, red, and brown but a garden pink skin groyne can fall out.
These are just now a few of the importantly, it protects the medicated
dapple.

Feel free to surf to my blog :: mole removal cream

Safdar Ali dedi ki...

Ben bu kullanmak hiç. Bu konuda bilmiyorum. Ama sanırım orada bu ve Toshiba Tablet PC arasında büyük bir fark olacaktır.