1 Eylül 2012 Cumartesi

Makarnalı Çorba



       Makarnalı çorba hem doyurucu hemde yazın en ideal çorbalarındandır. soğuk yada ılık olarak servis yapılır..

Makarnalı çorba için gereken malzemeler
  • Yarım paket makarna
  • Yarım paket et bulyon
  • Bir kase yoğurt
  • 2 yemek kaşığı un
  • Pulbiber
  • Nane
  • Tuz



Çorbanın yapılışı
  • Makarnalarnaların içine et bulyonu koyup bol suda haşlayalım.
  • Bir kasede un ve yoğurdu çırpıp pişen makarnaların üzerine karıştırarak ilave edelim.
  • Kaynayıncaya kadar pişirelim.
  • En son üzerine pulbiber ve nane serpip servis yapalım.
  • Afiyet olsun..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

İçine yoğurdun giriği herşey çok güzel oluyor...

birincisin dedi ki...

Ben şehriye ile yapıyordum,makarna ile de denerim farklı ve güzel bir tarif vermişsin.Ellerine sağlık.Selam ve sevgilerimle:)

Unknown dedi ki...

Hatice Hanım Merhabalar,
Ne güzel yemekler bayıldım doğrusu. Sizi ilgi ile izliyorum. Ben de sizi beklerim, mutlu olurum.
Sevgilerimle,
Tülin
www.yediklerim-yaptiklarim.blogspot.com