12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Gününüz Kutlu Olsun

       
       Beni doğurup, büyütüp, yetiştiren canım Annemin, daha sonra beni kendi evladı gibi gören, evlatlarından ayırmayan  kayınvalidemin ellerinden öpüyorum. Anneler gününü kutluyorum. Allah onları başımızdan eksik etmesin inşallah..
       Daha sonra  bütün Annelerin Anneliğe aday olanların,  Anneler gününü kutluyorum..
   
       Bana değer veren canım eşim ve kızlarım Allah bir ömür boyu mutlu etsin. Yüzünüz hep gülsün. İyiki varsınız sizi çok seviyorum.. Allah mutluluğumuzu hiç bozmasın...

Buda hediyeleri :)) Çok teşekkür ediyorum.. Çok beğendim. Çok ta severek kullanıyorum...

3 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

senınde anneler gunun kutlu olsun

anne eli gibi dedi ki...

amin ,Rabbim hepimizin mutluluğunu daim etsin.seninde anneler günün kutlu olsun...

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Ağzınızın tadı hiç bozulmasın, her şey gönlünüzce olsun...
Hediyenizi güle güle kullanın...