4 Mart 2013 Pazartesi

Tavuk Sote

        
       Tavuğun her halini çok seviyorum. Özellikle de sotesini, hem kahvaltıda hemde yanında bir pilavla harika bir akşam yemeği alternatifi oluyor. Her öğüne yakışan pratik bir yemek. Buyurun tarife..

Tavuk Sote Tarifi İçin Gereken Malzemeler
  • Yeteri kadar Tavuk flato (kemiksiz tavuk eti)
  • 3-4 adet mantar (İsteğe bağlı)
  • 2 yemek kaşığı margarin
  • 1 adet soğan
  • 2-3 diş sarımsak
  • 2 adet yeşil biber
  • 1 adet domates
  • 1 tatlı kaşığı domates salçası
  • Tuz
  • Karabiber
  • Kırmızı tozbiber

Tavuk Sote Nasıl Yapılır
  • Tavuk etlerini kuşbaşı doğrayıp margarinle birlikte tavada soteleyelim.
  • Yemeklik doğranmış soğanıve sarımsakları ilave edelim.
  • 1-2 dk. kavurduktan sonra yine yemeklik doğranmış biberleri ekleyelim.
  • Domatesleri de küp küp doğrayıp ilave edelim.
  • Salçayı ve baharatları da ekleyip kapağını kapatalım.
  • Domatesler pişinceye kadar pişirelim.
  • Hafif sulu kalsın daha lezetli oluyor.
  • Afiyet olsun..


Tarifime buradan da ulaşabilirsiniz.

9 yorum:

Rümeysanın Elleri dedi ki...

Ellerine sağlık canım tavuk sote severlerdenimmmmmmmmmm.

Ferkay dedi ki...

Ellerinize sağlık bende tavuk sevenlerdenim..

Unknown dedi ki...

Hoş geldin canım adaşım.Ben de kahvaltı da bile yiyebilirim.Ellerine sağlık ekmeğini bana bana ne güzel olur yemek.

Unknown dedi ki...

Canım bizde de çok sevilir ellerine sağlık sevgiler...

Unknown dedi ki...

Eline sağlık bizim evde de çok sevilerek yenir nefis olmuş canım:)

sekermutfagimiz dedi ki...

Elllerine sağlık canım, bende sık sık yaparım bizim evde de beğenilerek yenir :))

Adsız dedi ki...

Herkese Merhaba, Bay Pedro, ben iki çocuk ile şu anda evli bir adam ve ben bir mali durum sıkışmış ve ben yeniden finanse ve oğlum ilaç benim faturalarını ödemek gerekiyordu. Ben özel ve kurumsal ama asla başarı ile hem de çeşitli kredi firmaların kredi arayan çalıştı ve çoğu banka benim kredi reddetti. Tanrı olurdu Ama, ben Man Mr.Mike adında bir arkadaşı tarafından özel bir kredi borç veren tanıtıldı ve ben 10,000Euro bir kredi toplamı var ve bugün bir iş sahibi ve benim çocuklar iyi yapıyorsun duyuyorum. Eğer% 3, düşük faiz oranı ve daha iyi ödeme planları ve zamanlama ile bir kredinin teminatı referansla herhangi firma başvurmanız gerekir Yani sevgili, o bu yaptığını ama şimdi çok mutluyum olduğumu bilmiyor Sayın Razaq başvurun ve ben lütfen insanlar onun hakkında daha fazla bilgi vermek için karar, o iki kişi ve şirkete kredi her türlü teklif ve de ben Tanrı onu daha korusun istiyoruz. Bu e-posta yoluyla ona ulaşabilirsiniz: razaqazeezloanfirm@outlook.com

Unknown dedi ki...

Canim diger sitelerede bakiyorum ama begenerek takip ettiğim senin mutfagin ve tariflerin agzina eline yüreğine sağlik

HaticeMutfakta dedi ki...

Çok teşekkür ederim ilginize. Beğenmenize sevindim. Sevgiler..