8 Mart 2013 Cuma

Türk Kahveli Çikolata Soslu Yaş Pasta

           
       Bu Pastanın ortasındaki kremşanti ne alaka dediğinizi duyar gibiyim :)))  Aslında bu pasta farklı bir şekilde süslenmişti ama küçük kızımın azizliğine uğrayınca son olarak çikolata sosuyla kaplanarak bu hale geldi :)) Ama lezzeti değişmedi tabi. Kızımın elleri değdiği için daha bi lezzetli geldi :))) Eşimin yaşgününde yapmıştım yayınlamak bu güne nasip oldu..

Türk Kahveli Çikolata Soslu Pasta İçin Gereken Malzemeler
  • 1 adet hazır pandispanya keki
  • 1 çay bardağı süt
  • 2 tatlı kaşığı türk kahvesi
  • 2 tatlı kaşığı şeker
Kreması için gerekn malzemeler
  • 1 paket hazır pasta kreması
  • Yarım çay bardağı damla çikolata
Çikolata sosu için gereken malzemeler
  • 1su bardağı su
  • yarım su bardağı süt
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 1 yemek kaşığı nişasta
  • yarım su bardağı damla çikolata

Türk Kahveli Çikolata soslu yaş pasta yapılışı 
  • İlk olarak çikolata sosumuzu hazırlıyoruz.
  • Damla çikolata hariç hepsini karıştırıp kaynatıyoruz.
  • Kaynadıktan sonra çikolatayı ekleyip eriyene kadar karıştırıp ve altını kapatıyoruz.
  • Soğuması için bir kenarda bekleiyoruz.
  • Süt kahve ve şekeri bir kasede eritip kekimizin iki katınıda ıslatıyoruz.
  • Hazır kremayı tarife göre hazırlayıp, birinci katımıza sürüyoruz.
  • Üzerine damla çikolata serpiştirip, ikinci katını kapatıyoruz.
  • Kalan kremayıda üzerine sürüp, damla çikolatayla kaplıyoruz.
  • Üzerini arzu ettiğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.
  • Afiyet olsun..

Tarifime buradan da bakabilirsiniz..

14 yorum:

Cansın Ekşi dedi ki...

İtalya'dan aldığım kozmetiklerin çekilişine beklerim :)

visnetadindaa.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı cumalar ellerine sağlık nefis bir pasta olmuş,sevgiler...

tatlı sefam dedi ki...

elınıze sağlık yanınada bır fıncan kahve

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerine sağlık,kocaman dilim isterim..Kadınlar günün kutlu olsun..

seviminaskanasi dedi ki...

Çok hoş bayıldım, benim kızımda yaptığım pastalara pek çok şekilde müdahale eder, :) buda onun güzelliği olmuş ellerine sağlık,
Banada beklerim sevgiler
http://bayanlarinkahvehanesi.blogspot.com/
http://www.seviminaskanasi.com

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

Kahveli kekleri, pastaları çook seviyorum çok güzel bir lezzet katıyor ellerine sağlık sunumu da çok güzel olmuş

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık eşinizle birlikte uzun yıllar diliyorum.Kızınızın elleri daha da bir güzellik katmış bence:))

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Bence pasta çok güzel görünüyor
Ufaklık iyiki dokunmuş:)
Ellerinize sağlık
Sevgiler:)

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Kızlar başka oluyor kızım olsun çamurdan olsun, ben de iki tane elhamdulillahhh. Ellerinize sağlık ayrıca kızına çok selam söyle çok şık olmuş. :)

Unknown dedi ki...

Ellerinzie sağlık hem pratik hem de farklı hoş bir lezzet olmuş..Teşekkürler,sevgiler..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

eline sağlkık canım olsun olur böyle kazalar
güzelleştirmesini bilmek yapmak ennn güzeli:)

kış güneşi dedi ki...

kahve dedim mi tamam ben varım bu pastada enfes olmuş canım eline sağlık

Unknown dedi ki...

TATLI KRİZİMİN TUTTUĞU ŞU ANLARDA ÇOK KÖTÜ OLDU BU BENİM İÇİN :( AMA GÖRÜNTÜ SÜPER EN İYİSİ BEN KALKIP TATLI BİŞEYLER YİYEYİM ELLERİNE SAĞLIK

Ardanın Mutfağı dedi ki...

Merhaba ben Arda Türkmen sitemizde yapılacak olan tarif yarışmasına katılmak isterseniz başvurularınızı bekleriz.

http://www.ardanin-mutfagi.com/