5 Haziran 2012 Salı

Patatesli Makarna Salatası

.

     Makarna salatasını çok severim. Et, Tavuk, Balık yemeklerinin yanına çok yakışıyor. Özelliklede 5 çaylarında süper oluyor.

Patatesli makarna salatası için gerekli malzemeler
  • Yarım paket boncuk makarna
  • 2 adet haşlanmış patates
  • Salatalık tuşusu
  • 1çk. kuru nane
  • 1 kase yoğurt
  • 1-2 diş sarımsak
  • 2 yk. mayonez
Yapılışı
  • Makarnaları ve soyulmuş patatesleri tencereye koyupb ol suda haşladım.
  • Suyunu süzüp 1 yk. sıvı yağ gezdirip karıştırdım. Soğumaya bıraktım.
  • Diger tarafta salatalık turşularını doğradım.
  • Sarımsaklı yoğurdu hazırlayıp mayonezi ekledim.
  • Nanesini tuzunu da kattıktan sonra Hepsini şöyle bir karıştırıp servis yaptım.
  • Aslında içine havuç ve  bezelye de çok yakışıyor ama ben evde olmadığı için kullanmadım.
  • Afiyet olsun...

4 yorum:

*mehtap dedi ki...

makarnanın her türlüsüne varım,nefis eline sağlık..

anneanneninemekleri dedi ki...

Her türlü salatayı bayılarak yerim,ellerine sağlık,sevgiler

ihlamurcum dedi ki...

Makarna salatasını patatesle denememiştim, çok hoş gözüküyor. Elinize sağlık.

Tarif diyarı dedi ki...

Makarna salatasını çok severim üzerine ketçapda sıkarım sonra benim ayaklarımı yanımdakininde ellerini bağlayın:)) bana afiyet olsun:))ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler