27 Mart 2012 Salı

Tavuk Çöp Şiş...




Malzemeler
2 adet tavuk göğsü
1 çay bardağı süt
yarım çay bardağı sıvı yağ
1 adet soğanın suyu
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı kırmızı pul biber
1 çay kaşığı kırmızı toz biber
yeteri kadar tuz
2 adet domates
2 adet yeşikl biber


Yapılışı
Tavukları küçük küçük doğrayıp hazırlayalım.
Bir adet soğanı rendeleyip suyunu sıkalım.
Çıkan suyu derin bir kaba alalım.
İçine sütü, yağı ve baharatları karıştırıp,
Tavukları ilave edelim.
Tavuklar bu karışımın içinde bi gece bekletilmeli.
Aceleniz varsa 2-3 saat te yeterli olacaktır.
Daha sonra şişlere tavuk domates biber karışık takıp pişirebilirsiniz.
Ben fırının tepsili ızgarasında pişirdim.
İsterseniz teflon tavada da pişirebilirsiniz
Afiyet olsun...

6 yorum:

Leyla Poyraz dedi ki...

Tavuk şiş harika görünüyor..ellerinize sağlık..

Mutfak Dili dedi ki...

Cok severim bu tadi. Eline saglik olsun..
Lezzet olmus lezzet..
Sevgiler..

Fatosca Tadlar dedi ki...

Çok güzel oluyor gerçekten. Nefisss olmuş. Ellerine sağlık :))))
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

bende denedim çok güzel oldu teşekkürler.. özgül

Adsız dedi ki...

şuanda geceyle sabah arasındayım ve fırında tavuk şiş tarifini yapmak için buzladolabında bekletiyorum şişleri eminim çok güzel olucak yemek resimlerini olduğu gibi gösterdiğiniz için aayrıca teşekkürler resimdekiyle aynı olmayınca yeni tarifler denemek isteği kalmıyor ama burda öyle bir sorunum yok hep böyle devam edin lütfen

HaticeMutfakta dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun. İnşallah beğenirsiniz. Elimden geldiği kadar fotoğraflamaya çalışıyorum. Çok teşekkür ederim..