2 Ocak 2013 Çarşamba

Cİğer Sote




Ciğer Sote İçin Gereken Malzemeler
  • Yarım kilo dana ciğer
  • 2 adet kuru soğan
  • 2 adet yeşil biber
  • 2 adet domates
  • 2-3 diş sarımsak
  • 1 bardak sıcak su
  • Tuz 
  • Karabiber
  • Kırmızı toz biber


Ciğer Sotenin Yapılışı
  • Ciğeri küp küp doğrayıp sıvı yağ koyduğumuz tavada suyunu salıp çekene kadar soteleyelim.
  • Soğanları piyazlık doğrayıp ilave edelim.
  • Sırasıyla biberi sarımsağı ve domatesleri soteleyelim.
  • En son tuzunu baharatlarını ekleyip, 1 bardak sıcak suyla ağzını kapatıp pişmeye bırakalım.
  • Suyunu çekince altını kapatıp servis tabağına alalım.
  • Lokum gibi pişmiş ciğer sotemiz hazır.
  • Afiyet olsun..

6 yorum:

Didem Özkan dedi ki...

Edirne'li olarak bayılırım ciğere :)
Nefis görünüyor, ellerinize sağlık..
Bana da beklerim.
Çok sevgiler.

Rümeysanın Elleri dedi ki...

Hatice hanım bugün döktürmüşsünüz bakalım.Ellerinize sağlık.

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Pek güzel olur bu sote..Ellerine sağlık..

► Hobihane ◄ dedi ki...

ciğer yemeğinin her türlüsünü severm hem leziz hem çok faydalı ellerinize sağlık..

Adsız dedi ki...

Sogani sonra mi katiyorsunuz.o sekilde daha mi lezzetli oluyor

Adsız dedi ki...

çocukken ciğeri hiç yemediğim halde nefret eder yemezdim.. sonra birgün rahmetli babam bana ciğer sote yaptı, o günden beri bayılırım zevkle yiyorum. tarif için teşekkürler çok güzel en kısa zamanda kendim deneyeceğim.