7 Kasım 2012 Çarşamba

Hümeyra'nın Denizinden Fincan Hediyelerim


       Bu harika fincanları ve feneri Hümeyranın Denizi nin düzenlediği çekilişde kazanmıştım. Ama bir türlü yayınlamak kısmet olmadı. Biraz gecikmelide olsa bu güzellikleri sizlerle paylaştım. Sevgili hümeyranın oğlu birde bonibon koymuştu  kutunun içine. Kızlarımı çok mutlu etti :)) Tabi onu fotoğraflayamadım hemen götürdüler..
     Bu fincanlarda kahve içmesi çok büyük bir keyif veriyor bana. İçinde kahve varken fotoğraflasam çok daha güzel olurdu aslında.. Sevgili hümeyraya çok teşekkür ediyorum..

Hümeyranın harika bir bloğu var ziyaret etmek isterseniz buyurun tık tık..

9 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Merhabalar, fincanlarınız çok güzeller tebrik ederim.

Saygılar.

nevininyemekleri dedi ki...

Güle güle iyi günlerde kullanın inşallah.

*mehtap dedi ki...

iyi günlerde kullan canım...

Adsız dedi ki...

Güle güle kullanın çok güzeller...
Şanslıymışsınız ne güzel :)
ben 3 yıldır dhaa bi tek çekiliş kazanmış deilim :)
tbrkler..

SeVgİ KeLeBeĞiM dedi ki...

önclikle hediyenizi güle güle kullanın :) şansınız hep bol olsun. Ayrıca sayfanıza hayran kaldım mutfakta yapılacaklar listeme aldım bir kaç tarifinizden kesinlikle izlemekte kalıcam sizi çok çok sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Canim fincanlar cooook guzel :) Iyi gunlerde kullan...

birincisin dedi ki...

İyi günlerde kullan:)

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Güzel günlerde kullan Hatice,kusura bakma zaman darlığından içine güzel bir not eklemeye fırsatım olmadı.Fincanlar söz verdiğim gibi bayrama yetişsin istedim.Kızlarını öpüyorum.Sevgilerimle.

HaticeMutfakta dedi ki...

Hepinizede çok çok teşekkür ederim arkadaşlar. Daha iyileri daha güzelleri de sizin olsun inşallah.
Senin gönlünün güzelliği yeter hümeyracım. Zaman darlığını anlıyorum. Bu fincanlarla 40 yıl hatırdasın :))