26 Ekim 2012 Cuma

Kiev usulü tavuk



Kiev Usulü Tavuk İçin Gereken Malzemeler
  • 2 adet tavuk göğsü
  • 1 yemek kaşığı marğarin yada tereyağ
  • 4 diş sarımsak
  • Biraz maydonoz
  • Tuz

Kızartmak için
  • 1 adet yumurta
  • 1 çay bardağı un
  • 1 çay bardağı galeta unu
  • Bol sıvıyağ


Kiev usulü Tavuğun yapılışı
  • Göğüs etlerini çok dikatli bir şekilde ortadan ikiye ayıralım.
  • Sitreç film arasına koyalım ve sert bi rşeyle vurarak etlerimizi biraz inceltelim.
  • Bir kapta sarımsakları tuzla birlikte ezelim. Tereyağını ve maydonozları ekleyip karıştıralım.
  • İncelttiğimiz tavuk etlerini tezgaha serip üzerine bu harçtan koyalım. Ve rulo seklinde saralım.
  • İki kenarına açılmaması için  kürdan batırıp buz dolabının dondurucu kısmında hafif donana kadar bekletelim.
  • Daha sonra çıkardığımız tavukları önce una, sonra yumurtaya ve ardından galeta ununa batırarak kızgın yağda kızartalım.
  • Kiev usulü tavuğumuz hazır. Sıcak servis yapalım.



  • Afiyet olsun..


3 yorum:

*mehtap dedi ki...

güzel olmuştur eminim,ellerine sağlık..

ihlamurcum dedi ki...

Süper, ben bunu hatta fırında bile yapıyorum ama tabii ki kızartması gibi olmuyor.Elinize sağlık.

SADE KAHVE dedi ki...

ellerine sağlık harika görünüyor. Ama içi daha iyi pişsin diye ben biraz kızartıp mikrodalgaya atıyorum ve tekrar kızartıyorum ozaman için çiğ kalmıyor.