3 Aralık 2014 Çarşamba

Yemek Tarifi Yazarak Para Kazanın...


       Merhabalar arkadaşlar.Daha öncede buna benzer bir yazı yayınlamıştım. Bu bu seferki biraz daha farklı. Sizde evinizden yemek tarifi yazarak para kazanmak istemezmisiniz. Yaptığınız yemekleri kazanca dönştürmeyi kim istemezki?
       Blog yazan arkadaşlarım sizlerde tariflerinizi kendi sitemde de yayınlamak istiyorum derseniz, tarifinizi yayınlandıktan iki gün sonra yemekustaları.net e link vererek yayınlayabileceksiniz.
Bunun için de bazı şartlar var tabiki..
Kısaca yapmanız gerekenler:
  1. Yemekustaları net e üye olup yazar kaydınızı  yaptırmanız
  2. Tariflerin  ve fotoğrafların daha önce hiç bir yerde yayınlanmamış olması
  3. Kaliteli fotoğraflar ve en az yapım aşamalı üç fotoğraf olması
  4. Kendi sitenizdede yayınlamak isterseniz bu siteye link vermeniz gerekli
  5. Tarifler beğenilirse onaylanır. Onaylanan tarif başı 7,5 tl ücret ödenir
       Daha ne olsun  :)) ve ayrıca bu siteye kayıtlı blogların bumerang tarzı duyurular ve reklamlar yayınlayarak para kazanma durumlarıda söz konusu. isterseniz  buradan mesaj yoluyla iletişime geçebilirsiniz.

4 yorum:

Mehriban dedi ki...

7,5 to as am a, Ben Russell site since her tarife 9$ kazaniyorum

yemek tarifleri dedi ki...

nasıl oluyor dahada açıklayıcı olurmusunuz

türkmen gelini82 dedi ki...

merhaba.ben yurt dışında oturutorum.tarif yazarak parayı nasil alabilirim

Adsız dedi ki...

Merhaba Hatice Hanım,koyduğunuz linke ulaşılamıyor.Yardımcı olur musunuz?