15 Kasım 2012 Perşembe

Şarlot Tatlısı



       Bildiğim en pratik ve en kolay tatlı tarifi. Eşimin en sevdiği tatlısı.. Ben petibörle yada  cicibebeyle yapıyorum genelde bu tatlıyı. Bu sefer kedi diliyle denedim hepsi de çok çok güzel oluyor. Sizde iİstediğiniz bisküviyle yapabilirsiniz. Yapımı çok basit. Hazır malzemelerle 5 dakikada yapılıyor.

Şarlot Tatlısı İçin Gereken Malzemeler
  • 1 paket kedi dili bisküvi
  • 1 paket krem şanti
  • 1 paket çikolata sosu
  • 4 bardak süt


Şarlot Tatlısının Yapılışı
  • İlk önce çikolata sosunu tarife göre sütle hazırlayalım soğumaya bırakalım.
  • Ardından krem şantiyi 1 bardak sütle çırpalım.
  • Derin bir kaba büsküvileri kıralım ve krem şantiyi üzerine döküp nazikçe karıştıralım.
  • Karışımı kaselere bolaltıp, üzerine soğuttuğumuz çikolata sosunu dökelim.
  • Afiyetle yiyelim.

14 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

bu ne güzel bir tatlı...
ağzımın suları aktı :))
ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık,afiyetler olsun...

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Daha önce hiç yapmadım, çok pratikmiş. Eşim şantiyi çok sever, en kısa sürede deneyeceğim. Ellerinize sağlık

pembe kekik dedi ki...

Gerçekten çok pratik ve lezzetli. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Partik ve kolay bır tatlı ama lezzeti enfes oluyor.Ellerıne saglık canım.

Serap Uzun. Karakazandan dedi ki...

Gercekten pratik bur tatlı o üzerinden akan çikolata sisuna bittim. Eline sağlık Hatice. Blogunda güzel tarifler var çok hoş hepside.


Selam ve dua ile...

Özgür Tatlar dedi ki...

adi da goruntusu de pek afilli ellerine saglik.

vişnap dedi ki...

Aaaa gerçekten hem çok pratik hemde nefis görünüyor.Ani tatlı krizlerinde hemen yapılır.Ellerine sağlık canımmm.

Elifin Terazisi dedi ki...

Sütlü tatlılar her zaman favorimdir, elinize sağlık:)

prensesmutfagi dedi ki...

Evdeki cici bebeleri napıcağmı düşünüyordum. Bu pratik tarif çok hoşuma gitti. Ben de bloguma beklerim www.prensesmutfagi.blogspot.com :)

Adsız dedi ki...

bunları kim yapıo

HaticeMutfakta dedi ki...

Ben yapiyorum . Bu bloğun sahibiyim..

Adsız dedi ki...

çikolata sosunu evde nasıl hazırlayabiliriz acaba? :D

HaticeMutfakta dedi ki...

http://haticemutfakta.blogspot.com/2012/06/evde-cikolata-sosu-yapm.html?m=1 buradan bakabilirsiniz..