11 Kasım 2012 Pazar

Milföy Külahında Muhallebi (Torpil Pasta)


Milföy külahında muhalebi için gereken malzemeler
  • 1 paket milföy hamuru
  • 1 litre süt
  • 4 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı nişasta
  • 1 paket vanilya
  • Yarim çay bardağı pudra şekeri
  • Ceviz içi
  • Yağlı kağıt



Milföy külahında muhallebinin yapılışı

  • Önce yağlı kağıttan külahlar yapıyoruz. Bunun için hazır metal kalıplar var ama ben bulamadığım için bu şekilde yaptım.
  • Milföy hamurlarını ince uzun şeritler halinde kesip bu kağıtların etrafına külah şeklinde sarıyoruz.
  • Yine yağlı kağıt serili fırın tepisine diziyoruz. Üzerine Fırçayla sıvıyağ sürerek 170 derece fırında hafif kızarana kadar pişiriyoruz.
  • Muhallebi için bütün malzemeleri karıştırıp kaynayıncaya kadar karıştırarak pişiriyoruz.
  • Hafif ılıdıktan sonra külaharın içine doldurup üzerine kırılmış ceviz serpiyoruz.
  • Daha sonra servis tabağına alıp pudra şekeriyle süslüyoruz afiyet olsun..



13 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Haticecim ellerine sağlık,çok şık olmuş ...İçİ tavuklusuda çok güzel oluyor..tavsiye ederim..

Unknown dedi ki...

Bayılıyorum ben bu torpil pastalara . Epey uğraştırıyor ama deyiyor valla! Ellerinize sağlık Hatice, sevgiler!

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şık bir sunum olmuş canım.ellerie sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

UFFFF NEFİS OLMUŞ BUNLAR,İÇİNDEN BIR TANE ALIYORUM.ELLERİNE SAGLIK CANIM.

fatosun mutfagından... dedi ki...

harikalar mutlaka denemeliyim..keyifli pazarlar,sevgiler

leylaileyemeksaati dedi ki...

Ellerine sahlik canım muhteşem olmuş

ferahcalezzetler dedi ki...

çok güzel görünüyor,elinize sağlık:))

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Ben de çok severim bunu görünüm olarak da çok estetik durur.Ellerine kollarına sağlık olsun canım benim..

SeVgİ KeLeBeĞiM dedi ki...

şuan çok özendim kesinlikle ilk fırsatta deniyorum ;)ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Cok güzel görünüyor ellerine emeklerine saglik canim .

Gurme Şirine dedi ki...

ama bunlar çok güzel bayıldım :))
ellerine sağlık canım...

... zuleyhaismail ... dedi ki...

elleriinize sağlık bayıldım harika görünüyor :)
blogunuzu yeni keşfettim sizi takibe aldım. sizi de bloguma beklerim :) sevgiler :)

marindentarifler.com dedi ki...

Merhabalar ellerinize sağlık blogları biraz boşladık bende kendimce günde 1 blog ziyaret etmeye karar verdim ilki siz oldunuz sevgiler.