17 Aralık 2014 Çarşamba

Tereyağlı Baharatlı Patatesler

       Bu tereyağlı minik patateslere bayılacaksınız benden  söylemesi..
Tereyağlı Baharatlı Patates İçin Gereken
  • Malzemeler
  • yarım kilo minik patates
  • 2 yemek kaşığı tereyağı
  • 3-4 dal maydanoz
  • Tuz
  • Karabiber
  • Pulbiber
  • Kekik

Tereyağlı Baharatlı Patates Nasıl Yapılır
  • İlk önce patatesleri yıkayıp bol suda kabuklarıyla birlikte haşlayalım.
  • Biraz  soğuduktan sonra kabuklarını soyup kızdırdığımız tavada tereyağıyla birlikte 5 dakika kadar sallayarak kavuralım.
  • Üzerine baharatlarını ilave edip  kıyılmış maydanozu ekleyip servis tabağına alalım.
  • Yemeklerinizin yanında özellikle et, tavuk, balık, gibi yemeklerde  severek tüketebileceğiniz nefis bir garnitür.
  • Afiyet olsun..


Tariflerime yemekustaları.net den ulaşabilirsiniz..


4 yorum:

Mehriban dedi ki...

ne kadar iştahaçıcı bir görüntü ! bakarken acıktım:))

Unknown dedi ki...

patatesle çok aram yoktur aslında ama benim bile iştahım çekti hemen küçük boy patates almam lazım , pazardakiler de artık nasıl bakarlar bana bilmiyorum:) ellerine sağlık

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com

Unknown dedi ki...

Harika gorunuyor benim blogumada beklerim .d lezzetdiy.blogspot.com