17 Kasım 2014 Pazartesi

Yemek Bloglari Ziyaretci Kazaniyor!!!

     

       Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere yemek blogları ile ilgili bir uygulamadan bahsedeceğim. Eminim bir çoğunuzun da ilgisini çekecek  bir uygulama.
       Biz blog yazarlarinin en büyük kaderi hakettiğimiz ziyaretciyi malesef ama maalesef görememek. Hepimiz yazıp hazirlayip onca emek verdiğimiz tariflerimizi sadece arkadaşlalarımızın ve sosyal çevremizin dışında kimseye ulaştıramadığımız bir gerçek.
       Yazılarımızın tariflerimizin google`da ve daha bircok arama motorunda görünmesi için  yemekbloglari.net bir uygulama başlatmış. Ben bu uygulamayi yaklaşık 3 haftadir kullaniyorum ve yazım her yayına girdiğinde inanılmaz bir trafik patlaması oluyor. Gayet basarili bir uygulma. Sizde uygulamaya dahil olmak isterseniz yemekustalari.com dan ve yemekbloglari.net den tıklayarak bilgi alip katılabilirsiniz.
       Uygulamayi kısaca şöyle anlatabilirim. Sizin yayınladığınız tarifin yemekbloglari nette kısa bir bölümü yayınlanıyor ve tarifin devami için sizin bloga link veriliyor. okuyucu aradığı tarifin devamı için sizi mutlaka ziyaret ediyor. Ayrıca tariflerimizi sitenin büyük facebook sayfasında da yayınlanıyor. Benden söylemesi sizden uygulaması:))
Ben mutlaka katılın derim.
Sevgiler..

3 yorum:

Mehriban dedi ki...

Haice xanım, bu bilgiyi paylaşdığınız için teşekkür ederim ! Allah sizden razı olsun! Ben rus dilini mükemmel bildiyim için, rus yemek bloglarını okuyuram, orada ilgi bambaşga, okucular mutlaka fikirlerini paylaşırlar. Türk bloglarında bunu maalesef görmüyorum...

Unknown dedi ki...

Merhaba :) bir çekiliş yaptım senide beklerim şimdiden teşekkürler
http://www.modalojik.com/yeni-yil-cekilisi/
moda sitesi

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Hatice hanım yorumunuz ve ziyaretiniz için çok teşekürler kurabiyenin hamurunda şeker yok elmasında ve üzerinde şeker olduğu için şeker konmuyor