11 Ağustos 2014 Pazartesi

Fırında Kremalı Patates

       Bu lezzet harikası yemeği et, tavuk ve balık yemeklerinin yanında rahatlıkla tüketebilirsiniz. Aslında bana kalırsa zaten başlı başına da tüketilebilecek bir yemek olduğunu düşünüyorum.

Kremalı Patates İçin Gerekli Malzemeler
  • 6-7 adet patates
  • Tuz
  • Karabiber
  • Pulbiber
  • 3 yemek kaşığı sıvı yağ ( Ripsa Aspir Yağı )
  • 1 kutu sıvı krema (200 ml)
  • 1 su bardağı kaşar rendesi


Kremalı Patates Nasıl Yapılır
  • Patatesleri soyup, ince halkalar şeklinde doğrayalım.
  • Baharatlayıp yağlayıp fırın tepsisine dizelim.
  • Kremanın tamamını üzerine gezdirip 170 derece ısıtılmış fırında patatesler yumuşayana kadar pişirelim.
  • Daha sonra kaşarları serpip tekrar fırına verelim üzeri kızarınca fırından alalım.
  • Yemeğimiz hazır sıcak servis yapalım.
  • Afiyet olsun..

23 yorum:

Unknown dedi ki...

ben,denedim,harika,oldu,
elinize,sağlık,bizimle,paylaştığınız
için,teşekkürler

HaticeMutfakta dedi ki...

Ben teşekkür ederim lütfiye hanım. Böyle yorumlar alınca çok mutlu oluyorum..

sarımutfak-hande dedi ki...

pratik güzel iyi oldu yayınladın akşamki etin yanına bende yapayım fikir oldu bana da
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

en en en çok sevdiğimdennn afiyet olsuun:)

Adsız dedi ki...

Acaba tepsiye yagli kagit acsak olur mu ?

Adsız dedi ki...

Ripsa Aspir Yağı nedir?Ayçiçek yağı veya zeytinyağı olmaz mı?

HaticeMutfakta dedi ki...

Tabiki olur neden olmasın. Zaten sıvıyağ diye yazıyor tarifte. Ripsa benim sponsor firmam olduğu için ben kullandığım yağın ismini belirtim sadece :)) sevgiler..

Adsız dedi ki...

Ortalama kaç dakikada pişiyor

HaticeMutfakta dedi ki...

Yaklaşık 35-40 dakikada pişiyor. Ama bu birazda sizin fırınınıza göre değişebilir.

Adsız dedi ki...

Tam dediğiniz sürede pişti çok lezzetli oldu ben üzerine çedar peyniri kullandım o da çok yakıştı. Teşekkürler ��

HaticeMutfakta dedi ki...

Ben teşekkür ederim:) Afiyet olsun..

Adsız dedi ki...

Eline sağlık. .Hem göze hem mideye hitap eden kurtarıcı garnitür olarak kullanıyorum.

HaticeMutfakta dedi ki...

Teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Sivi krema yerine ne kullanilabilir

Adsız dedi ki...

Yaptım simdi pişer pişmez yazcam ��

Adsız dedi ki...

Çok güzel oldu. Emeğinize sağlık ��

HaticeMutfakta dedi ki...

Afiyet olsun. Teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

denedim şahane oldu. Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Krema kullanmasam barsemel sosuyla yapsam olmaz mi

HaticeMutfakta dedi ki...

Olur tabiki oda farklı bir lezzet size kalmış.

Adsız dedi ki...

Bugün misafirlerime 5 çayında yapacağım inş hem değişiklik olsun görsellikle yanına ev ekmeği karışık ev yapimi turşu kavurabilirim bol soğanlı salçalı����

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir tarif çocuklar bayıldı

Adsız dedi ki...

Bende yarın denicem misafirlerine çok teşekkür ederim