17 Şubat 2014 Pazartesi

Kol böreği- İslim kebabı- Rus salatası

        Peynirli kol böreği, Tavuk köfteli islim kebabı ve Rus salatası muhteşem bir menu detaylar aşağıda...
       Yine çok nefis çıtır çıtır bir börek peynirli  kol böreği. Ispanaklı Kol böreğimin ayrıntılı foto ve detaylarını burada anlatmıştım. Tarif aynı sadevece iç malzemeler farklı...

        Tavuklu islim kebabını da yayınlamıştım. Tarife buradan bakabilirsiniz. Bu seferkinin iç malzemesini tavuk sote değilde tavuk köfte ile hazırladım.
Rus Salatası İçin Gereken Malzemeler
  • 3 adet haşlanmış yumurta
  • 3 adet haşlanmış patates
  • 2 adet haşlanmış havuç
  • 1 su bardağı bezelye
  • 4-5 adet kornişon turşu
  • 3-4 adet sosis (ben koymadım)
  • 1 kase katı kıvamlı yoğurt
  • 3-4 kaşık mayonez
  • 2 diş sarımsak
Rus salatasının Yapılışı
  • Bütün malzemeleri küp küp doğrayalım.
  • sarımsakları tuzla ezip yoğurt ve mayonez karışımına ekleyelim.
  • Doğradığımız malzemelerin üzerine ekleyip karıştıralım.
  • Yemesi çok zevkli oldukça nefis bir salatadır.
  • Afiyet olsun..

Hiç yorum yok: