7 Kasım 2012 Çarşamba

Kabak Tarator (kabak salatası)


       Ben kabağın her halini çok seviyorum. Ama bu salatayı, kabağı çok fazla sevmeyen  eşim bile kaşıklayarak yiyor. Zaten içinde kabak olduğu hiç belli olmuyor.

Kabak Salatası için Gereken Malzemeler
  • 3-4 adet kabak
  • 1 çay bardağı ceviz içi
  • 1 kase yoğurt
  • 2 diş sarımsak
  • 3 yemek kaşığı mayonez
  • Tuz
  • Dereotu




Kabak Salatasının Yapılışı
  • Kabakları kabuklarını soyup rendeleyip, çok az sıvı yağda suyunu salıp çekene kadar pişirelim.
  • Bir kasede sarımsakları ezip yoğurt ve tuzla karıştıralım.
  • Kabaklar soğuyunca cevizini ve mayonezini ekleyip, Yoğurduda ilave edelim.
  • İyice karıştırıp servis tabağına alalım. 
  • Üzerini kuru dereotuyla  (tazede olabilir) süsleyip, kalan cevileride dizelim.
  • Afiyet olsun..

7 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

çay davetlerinde bende yaparım...
çok güzel bir aparatif bence :))
ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Hatice ellerine sağlık...Ben de bazen yapıyorum.Gerçekten çok güzel oluyor...

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Bu salatayı ben de severek yapıyorum..Gerçekten de kabak olduğu anlaşılmıyor..Sevgiler..

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

Çok severim yemeklerin yanında harika olur, özellikle de içli köftenin yanında :)

birincisin dedi ki...

Güzel bir salata oluyor,ellerine sağlık:)

Tarif diyarı dedi ki...

Asla hayır demem çok sevdiğim bir salata ellerine sağlık arkadaşım

anne eli gibi dedi ki...

yazın en sık yaptığım salatalardan biridir,ellerine sağlık...