5 Kasım 2012 Pazartesi

Arnavut Çiğeri


Arnavut Çiğeri İçin Gereken Malzemeler
  • Yarım kilo küçük kuşbaşı doğranmış çiğer
  • 3 yemek kaşığı un
  • Kırmızı tozbiber
  • Karabiber
  • Kızartmak için sıvı yağ
  • 3 Adet orta boy patates
  • 2 adet kuru soğan
  • Maydonoz
  • Pulbiber
  • Limon 
  • Tuz


Arnavut Ciğerin Yapılışı
  • Ciğerleri bir kaç kez bol suyla yıkayıp süzgeçe alalım.
  • Suyu tamamen gittikten sonra üzerine tuz hariç diğer baharatları katıp karıştıralım.
  • Unuda ilave edip her tarafına bulanmasını sağlayalım.
  • Tencereye sıvı yağımızı koyup, önce küp küp doğranmış patatesleri kızartalım.
  • Ardından ciğerleri kızartıp patateslerin üzerine alalım.
  • En üste de piyazlık doğranmış soğanları ve maydonozu tuz pulbiber ve limonla harmanlayıp çiğerin üzerine yerleştirelim
  • Afiyetle yiyelim...
Not: Ciğerleri tuzladıktan sonra kızartırsak sertleşecektir. oyüzden piştikten sonra tuzunu ilave edelim ki yumuşacık lokum gibi olsun.

5 yorum:

leylaileyemeksaati dedi ki...

Ciğer sever biri olarak çok beğendim.demekki bu sebebden çok cigerliyim ben yaaa :)))

Halam hep derdi.leyla çok cigerlidir diye :)))

Gurme Şirine dedi ki...

ben ciğer sevmem :(((
ama arnavut ciğerinin kokmadığını söylerler...
sunumun çok hoş olmuş...
ellerine sağlık canım...

Mutfak Dili dedi ki...

Iste tam benim istedigim ciger kavurmasi.. Harika eline saglik olsun canim benim

Unknown dedi ki...

Eşim görse bayılır ve başımın etini yer...Yapta yiyelim diye... Ellerine sağlık.

birincisin dedi ki...

Ben ciğer yemiyorum ama eşim ve çocuklarım için pişiriyorum.Görseli o kadar güzel duruyor ki bende mi yesem dedim:)Ellerine sağlık:)