31 Ekim 2012 Çarşamba

Jülyen Et Sote


       Merhaba arkadaşlar Bu aralar izindi bayramdı derken sizleri pek ziyaret edemedim. Birbirinden güzel yemekler yapılmış. Hepsine tek tek bakıcam inşallah. Kurban bayramı olunca haliyle bizde et yemeklerine yoğunlaşıyoruz. Şimdi paylaşıcam yemek herkesin bildiği bir sote ama yinede bilmeyenler için paylaşıyorum..


Jülyen Et Sote İçin Gereken Malzemeler
  • Yarım kilo kırmızı et
  • 1 adet kırmızı biber (salçalık olanlardan)
  • 1 adet yeşil biber (salçalık olanlardan)
  • 2-3 diş sarımsak
  • Tuz
  • Karabiber
  • Kekik
  • Kırmızı toz biber
  • 3 kaşık sıvı yağ


Jülyen Et Sotenin Yapılışı
  • Etleri Jülyen dediğimiz şekilde (ince uzun) doğruyoruz.
  • Tavaya 2-3 kaşık sıvı yağ koyup, etleri suyunu salıp çekene kadar soteliyoruz.
  • Biberleride aynı şekilde doğrayıp ilave ediyoruz.
  • 2-3 adet sarımsak ekleyip sotelemeye devam ediyoruz..
  • Eger etler sert olursa yarım çay bardağı su ilave edip çekene kadar pişirebilirsiniz.
  • En son inmesine yakın tuz ve baharatlarını ekleyip kapatıyoruz.
  • Afiyet olsun..

10 yorum:

nevininyemekleri dedi ki...

Ne kadar hos olmus istah acici. Ellerinize saglik.

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık çok güzel görünüyor
izlemeye aldım sayfanı

birincisin dedi ki...

Görüntü nefis:)Ellerine sağlık:)

ihlamurcum dedi ki...

Süper,elinize sağlık.

Gurme Şirine dedi ki...

etli yemeklere bayılıyorum :))
tam bir et canavarıyım :))

bu tabak kesin benim olmalı diycem ama siz çoktan yemişsinizdir :))
ellerine sağlık canım...

HaticeMutfakta dedi ki...

Saol şirinem çoktan götürdük biz onu :))

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Sen ne yaptın böyleeee..Etler fotoğraftan çıkıp gelecekmiş gibi muhteşem görünüyor..Hele ki hafif de böyle acıkınca hiç olmadı canım hiiiiçççç:::::))

Adsız dedi ki...

elinize saglı yrn deneyeceğim

Adsız dedi ki...

Ben denemeden yorum yapmiyorum.iftar icin hazirladim.Altini simdi kapattim.Nefis görünüyor.

Adsız dedi ki...

Ben denemeden yorum yapmiyorum.iftar icin hazirladim.Altini simdi kapattim.Nefis görünüyor.