21 Mart 2012 Çarşamba

Patlıcan Köftesi (Patlıcan Kroket)...



Malzemeler
2-3 adet közlenmiş patlıcan
1 adet haşlanmış patates
1 çay bardağı kaşar peyniri rendesi
1 adet rendelenmiş soğan
1 çay bardağı un
1 yumurta
karabiber, tuz
dereotu, maydonoz
yeteri kadar galeta unu

Yapılısı
Galeta unu hariç, bütün malzemeleri karıştırıp cıvık bir harç elde ediyoruz.
Bir kaşık yardımıyla bu harçtan alıp galeta ununa heryerini buluyoruz.
Elimizle şekillendirip bir tepsiye diziyoruz.
Buz dolabında 15-20 dk dinlendiriyoruz.
Tavamıza çok az yağ koyup kroketleri diziyoruz.
Kızarınca ters çevirip arkalı önlü pişiriyoruz.
Yanında sarımsaklı yogurtla ikram ediyoruz.
Afiyet olsun...

9 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

oy oy oy çok güzel olmuşlar ya
ellerine sağlık

Fatosca Tadlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım. görüntü harika. Bende yapıyorum bu köfteyi tadı müthiş güzel oluyor. Hatta Maggiden ödül kazanmıştım bu tarifimle:)) kesinlikle herkes yapsın yesin. Bayılacaksınız tadına. Bu arada bloğuma da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
sevgiler...

HaticeMutfakta dedi ki...

Teşekkür ederim. Her ne kadar senin yemeklerin kadar olmasada yapmaya çalışıyorum.

HaticeMutfakta dedi ki...

Teşekkür ederim. Öncelikle seni tebrik ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Çok güzelde bir tarifle katılmışsın o da yerini bulmuş zaten :)) Takiptsin :))

Mutfak Dili dedi ki...

Elinize saglik olsun. Guzel olmus. Hic duymadim ben bu patlicanli olanini.
Blogun hayirli olsun canim..
Bana da beklerim sevgiler..

HaticeMutfakta dedi ki...

Saolun tşk ederim. Hep birlikte güzel paylaşımlar olsun inşallah.

Fatosca Tadlar dedi ki...

Çok teşekkürler canım aynen dediğin gibi :)))
Sevgiler...

prensesmutfagi dedi ki...

Harika bir tarif. İlgimi çekti. Az yağda kızartılıyor olması ise cezbetti beni. Hiç patlıcan kroket yememiştim. Acil denenmeli. :)Takibe aldım blogunuzu. sevgiler....

Credit Financier Home dedi ki...

*% 3 faizli kredi oranı sunar
* Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
* Para garantisi
* 10,000 TL'den 100,000,000 TL'ye kadar kredi teklifi

İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

İletişim Adresi:
WhatsApp: +15184181390
Doğrudan posta:
creditfinancierhome@gmail.com